Щоденний радіожурнал зі звуком. Іноді з гумором. Завжди з картинками

Круглые столы области

Круглий стiл 14.09.24 Круглий стiл 31.08.24

23.08.2024

Я люблю Львів

  Почав писати і про Львів, і про людей, і про історію, і про радіо, а потім зрозумів, що краще один раз побачити, ніж сто разів почути. Тому один потік фотографій під гаслом "день у Львові". Ранок, як завжди, починається з кави з новою туркою (для колекції). До речі, прикольний епізод, куплена позавчора банально протікала :-) Скажіть, кому ще вдавалося купити турку, яка тече? Змінили. Ця не тече. Вони всі ручної роботи, ніхто не перевіряв на протікання :-) На красу - так!
А вже потім починається день і мої улюблені провулки та вернісажі





До речі,    обидві мої панянки тяжіють до образотворчого мистецтва, тому мені легко з ними. Але не дешево. У житті не бачив таких дорогих пензликів.








Я згоден щодня так. Тільки вже завтра – додому. На роботу.

© Copyright 2011-2021 UY2RA,    All rights reserved.    Все права защищены.    Пожалуйста уважайте их. Использование материалов с этого сайта разрешается. Буду рад если при этом меня помянут незлым тихим словом.

FREE & OPEN UKRAINIAN HAM  RADIO  BANNERS NET