Щоденний радіожурнал зі звуком. Іноді з гумором. Завжди з картинками

Круглые столы области

Круглий стiл 14.09.24 Круглий стiл 31.08.24

11.08.2024

Джарвис. Идет охота

Найцікавіше цього тижня – Джарвіс. Хто не стежить особливо за рідкісними територіями, напевно, і не помітив. Однак мені цікаві великі відстані. Та й територія рідкісна – заповідник. Тому туди особливо не потрапиш: захист WFF. Мені було б цікаво, звичайно, туди потрапити. Але якщо не виходить реально, хоч пропікати своє привітання у телеграфі.

  У нас в області схоже сформувався гурт із пісні Висоцького "На дистанції четвірка первачів" :-) Я поки що аутсайдер. Типу "то відстане, постоїть, мовляв, бо так хочу" :-) Насправді змагання завжди додає мотивації і як би не говорили лідери забігу, ефект змагання присутній завжди. Я теж тягнуся, але мені важче тому, що я ще й годувальник, ходжу на роботу, і дідусь (домашній). Часу небагато, але я намагаюся. І чесно зізнаюся - двох зв'язків мало: хочу ще :-)

І хоча відчуваю, що заплатити за підтвердження не захочу, все-таки намагаюся.... Заради спортивного інтересу   :-)
© Copyright 2011-2021 UY2RA,    All rights reserved.    Все права защищены.    Пожалуйста уважайте их. Использование материалов с этого сайта разрешается. Буду рад если при этом меня помянут незлым тихим словом.

FREE & OPEN UKRAINIAN HAM  RADIO  BANNERS NET