Щоденний радіожурнал зі звуком. Іноді з гумором. Завжди з картинками

Круглые столы области

Круглий стiл 28.09.24 Круглий стiл 21.09.24

01.10.2024

Экзотика

 Щойно звільнився від важкої роботи... Ну, не скажу що з кайлом, але все-таки... Як співав класик "ну от затихло тремтіння в руках..." Звичайно ж, бальзам на душу - крапки і тире. Улюблені звуки. Музика душі :-) І ще спорт. Я вже згадував, що на містечковому рівні ми граємо в "шашки" - заповнюємо клітини мододіапазонів по поточних DX експедиціях - у кого більше Так от із кластера видно що на 28010 працює A25AO, біжу туди і по ходу "зачепився" за гарний телеграф. Те саме щось "само собою", тому що дає тільки рапорт :-) Виявився Норфолк - VK9DX. Ну, він у мене на десятці вже три рази був, просто слухаю... 

Про всяк випадок заглядаю на його сторінку - чи мало якісь новини можуть бути. А новини є – новий підсилювач. Ну, гарний. Звучить теж добре (за потужністю :-). Але мені більше до вподоби старі класичні OM. Та й ще автоматика. Треба сказати, до хорошого звикаєш швидко. Я вже не уявляю як би я карачив кожні 10 хвилин перестраiваючи старий Аком. Брр... Жах. А мій автомат Icom, дякую Юрi,  навіть не питає нічого – все запам'ятав :-)
А цей новенький такий самий - автомат. Порадуемося за Ніка, класна іграшка.
© Copyright 2011-2021 UY2RA,    All rights reserved.    Все права защищены.    Пожалуйста уважайте их. Использование материалов с этого сайта разрешается. Буду рад если при этом меня помянут незлым тихим словом.

FREE & OPEN UKRAINIAN HAM  RADIO  BANNERS NET