Щоденний радіожурнал зі звуком. Іноді з гумором. Завжди з картинками

Круглые столы области

Круглий стiл 14.09.24 Круглий стiл 31.08.24

11.03.2024

Чому він зайвий

   Вже півроку у мене на столі стоїть (працює) Online WEBSDR приймач (https://uy2ra.ddns.net). У перші місяці ним користувалися до 5 осіб одночасно, але не завжди. Тобто був інтерес. Напевно, просто як до нового. Не тому, що краще за інших. Насправді, звичайно краще. Але лише з погляду техніки. І ще може бути антен.
    Але принципово нового нічого немає і відвідувачів на ньому поменшало. Мабуть з невідомої мені причини, він не такий зручний як інші приймачі і кількість відвідувачів - перший показник того, що десь в інтернеті є краще. Не скажу, що я засмутився, просто цікавий аспект радіоаматорства.
   До цього можу додати кілька аргументів за відключення зайвого девайсу: я став обмежений у виборі антен :-( Так як я продовжую активну роботу в ефірі, то мені часто доводиться або відмовлятися від будь-якого зв'язку, або віднімати антену у WEBSDR. Коротше ці два аргументи є достатньою мотивацією для виключення приймача з мережі. Така сама ситуація з відновленим сайтом чернігівських радіоаматорів https://cr.hammania.net Він працює, на ньому чудово вживаються скрипти і аудіофайли, але тільки він як невловимий Білл з анекдоту: нікому не потрібен. Обидва споживають техніко-економічні ресурси. Тому я прийняв рішення виключити WEBSDR приймач увечері в п'ятницю, 15 березня.
Ми отримали цікавий досвід, задоволення від усвідомлення суспільної корисності витрачених зусиль та коштів, що є достатньою для нас винагородою. Дякую і користувачам приймача. Звертаючись до нього, вони давали нам матеріал для роздумів та модернізацій. Отже, проект завершується увечері п'ятниці 15 березня.
© Copyright 2011-2021 UY2RA,    All rights reserved.    Все права защищены.    Пожалуйста уважайте их. Использование материалов с этого сайта разрешается. Буду рад если при этом меня помянут незлым тихим словом.

FREE & OPEN UKRAINIAN HAM  RADIO  BANNERS NET