Щоденний радіожурнал зі звуком. Іноді з гумором. Завжди з картинками

Круглые столы области

Круглий стiл 14.09.24 Круглий стiл 31.08.24

27.11.2023

CQ WW CW

В міру сил та можливостей.
Можливості у суботу були. З ранку попрацював годину зо три. Потім прийшла в гості онука, з гітарою та комбіком, до якого треба було приробити ручку та вхід для другої гітари. Потім стирчали перед великим телевізором – концерт Роя Роджерса. Один із моїх улюблених слайв гітаристів. Потім пограли. Ну в основному вона показувала майстер-клас :-) Вона останнім часом рідкісний гість, тому дідусь споживав спілкування із задоволенням. Коротше годині до 6-ї вечора дитина пішла. Фіфтин і двадцятка ще не закрилися, і я встиг близько години постояти на CQ. Ішло все поспіль. На ВЧ діапазонах проходження таке гарне що гірше нікуди :-) Те, що в мертвій зоні йде Long Pass, все iнше з двох сторін. Причому де шот скіп, а де лонг пас не розібрати. Щоб хоч якось розібрати. намагаюся приймати боком. Бачу в кластері ER1KAA, чую дуже голосно. але приняти  нічого не можу. Навіть обернувшись боком. Але мене такі рівні тішать. Це значить є надія що моїх 100 ватів хтось та почує :-) На подив мої 100 ват помножені на акуратно налаштовані антени було чути. До речі, на мій подив з'ясувалося, що жоден з тих DX станцій, що було в мене чути, не пішов: дістав усіх. Питання часу. Якщо біг-ган кличе один раз, я чергую на частоті хвилин 5-7. А то й десять. Але зрештою все-таки дозиваюся. Злегка ображає відсутність файрплей у цих самих біг-ганів, але я розумію, що той хто заплатив за Аком 5к і Яги 3 елементи на 40 тепер хоче мати преференцію. Стою на CQ. Зверху звалюється YT5X та дає виклик. Я ккажу що типу того що  QRL і даю виклик. Через пару секунд "Hi Hi" та CQ YT5X. Ну, матеріалізм давно властивий суспільству, що загниває :-) До речі так само і зі спотами. За весь час мене оголосили один раз. На фіфтіні. У той час як моїх приятелів UT0RM та UT0RS, радіоаматорів першої категорії, спотіли набагато частіше. Селяві: кого чуємо, того спотимо. Але це ще один із критеріїв, що впливає на результат.
    В принципі, я розумів, що призових місць не займу, але витрати часу на зв'язки просто деморалізують. По хорошому за рік без підсилювача я, як оператор, став більш майстерним. Знаю що для того щоб відповіли треба рухатися разiв з п'ять плюс-мінус в смузi 100 герц за частотою, ретельно виміряти час включення на передачу, не кликати поки не перероблять гучні станції, загалом виявляти неабияке терпіння. Напевно тому i є бажання придбати підсилювач :-)
   |Далі футбол. Я дивлюсь Прем'єр Лігу. Тотенхем - Вестхем, а відразу потім Манчестер-Юнайтед - Евертон (Карамелькі). Ще 4 години світлого часу випали :-) Але футбол – святе.  Коротше все як у житті - свято розбавлене сльозами. Проте свято таки відбулося. Я якось уже писав про особливий стан духу в контестах (Контесты как фиесты). Так і сьогодні. Дружина у мене співчуваюча, у неї і позивний є, (UY2RY хто не знав), підносить каву та бутерброди. Робота йде, хоч і повільно :-) З приємних моментів можна відзначити користь свого ж прогнозу проходження. Дуже допоміг у плануванні тактики. З урахуванням особливостей проходження на діапазонах вдень чи вночі. Ну, якщо можна сказати за такої низької кількості зв'язків. Взагалі то за суб'єктивними відчуттями і народу працювало менше, ніж зазвичай. Я маю на увазі Європу, бо панамериканського простору в нас не чути вдень. А вночі я не працюю.
   Усього я провів 660 зв'язків, зони не всі, звичайно, але багато. Мої надії на купу нових країн на 160 не справдилися. Навіть по прогнозу аншлагу тут не було, а в реаліях взагалі дуже скромно. Ну і треба визнати, що антени мої хоч і вилізані, але прості. Навіть Європу на 160 я чув краще на диполь 80 метрів, ніж на діапазонну Inv L. 
    До речі, своїм чудовим скімер-панорамою в N1MM скористатися так і не зміг. Жадібність фрайєра загубила. У N1MM dll писані під SDRPlay, але на їхньому сайті ExtIO.dll свіжі. Писані з урахуванням боротьби з дешевими китайськими клонами (несумісні), а у мене якраз такі :-( З моїми екземплярами не працює. Знайти старі драйвери на просторах інтернету не вдалося. На старій машині панорама працює, але не підключаються інтерфейси САТ e.c.t. І "дістати" звідти драйвери не вдається - без номера приймача iз BIOS не працює. Так що з комп'ютеризацією облом.
© Copyright 2011-2021 UY2RA,    All rights reserved.    Все права защищены.    Пожалуйста уважайте их. Использование материалов с этого сайта разрешается. Буду рад если при этом меня помянут незлым тихим словом.

FREE & OPEN UKRAINIAN HAM  RADIO  BANNERS NET