Щоденний радіожурнал зі звуком. Іноді з гумором. Завжди з картинками

Круглые столы области

Круглий стiл 14.09.24 Круглий стiл 31.08.24

11.09.2024

Nano VNA. Второй ремонт

   Китайське не означає погане. Нано ВНА пропрацювала у мене 4 роки справно, принесла не лише радість пізнання, а й практичну користь. Були налаштовані близько десятка різних антен і ще безлiч перевірено..... У тому числі і моя остання радість - три елементи на 6 метрів :-) Але все має свій ресурс і ресурс китайського акумулятора скінчився. Спочатку він дуже швидко став сідати, а потім і зовсім перестав вмикатися. Я визначив це коли спробував поміряти згасання на зовнішній стороні коаксіального кабелю, точніше чок-балуна. Треба було терміново, тому що грівся кабель, а тут невдача з харчуванням.
     Коротше розібрав девайс, перевірив акумулятор. І звісно ж замовив заміну на "Космодромі". Акумулятор прийшов. Я перевірив на ньому напругу, умовно, електронним тестером :-) Ніби живий. Підключив.
Вибуху не було і я вже був зрадів що все добре. Але ж ні. Не все гаразд. Прилад не вмикається. В надії що просто у продаж акумулятор надходить розрядженим, поставив девайс на зарядку. Ось чекаю: чи включиться? А ще тепер треба перевірити й старі? А раптом ще попрацює?


P.S.  Проблема оказалась в аккумуляторе.  Китайский производитель распаял разъем согласно маркировке на фольге.  Реально плюс и минус наоборот.  При попытке включения (разъём) ничего не подозревающего лоха (это я) выгорел контроллер заряда на плате и преобразователь напряжения аккумулятора в 5 вольт для работы устройства. Соответственно защита аккумулятора сам аккумулятор отключала, поэтому он жив. А плата Nano VNA от пререполюсовки пострадала :-( Не включается
© Copyright 2011-2021 UY2RA,    All rights reserved.    Все права защищены.    Пожалуйста уважайте их. Использование материалов с этого сайта разрешается. Буду рад если при этом меня помянут незлым тихим словом.

FREE & OPEN UKRAINIAN HAM  RADIO  BANNERS NET