Щоденний радіожурнал зі звуком. Іноді з гумором. Завжди з картинками

23.07.2024

K8R Super Fox Mode

     Вчора надвечір зневірився отримати Тутуiла айленд у будь-якій крім нової FT8 mode. Ніяк. Коли вони в телеграфі, у мене Світлана пішла, коли он в телеграфі і Світлана вдома - я на роботі. Взагалі починаю замислюватися, що робота сильно заважає радіоаматорству.
  Але моє друге Я чомусь упирається, не хоче воно проводити зв'язкі в новій Супер Фокс моді. Плюс до всього його як моди DXCC Rules нема :-( Може з'явиться, але поки що немає. Але i у мене Джарвиса зовсiм немае. Скрипучи серцем завантажив нову версію FT8, інсталював, перевірив. На 18 мГц наздогнав K8R. Вікно нової версії потішило мінімалізмом. Жодної зайвої інформації немає. Тільки те, що тобі - твій рапорт і підтвердження. Можна сказати плюс.
На фото Тутуила айленд.


Круглые столы области

Круглий стiл 17.08.24 Круглий стiл 31.08.24
© Copyright 2011-2021 UY2RA,    All rights reserved.    Все права защищены.    Пожалуйста уважайте их. Использование материалов с этого сайта разрешается. Буду рад если при этом меня помянут незлым тихим словом.

FREE & OPEN UKRAINIAN HAM  RADIO  BANNERS NET