Щоденний радіожурнал зі звуком. Іноді з гумором. Завжди з картинками

Круглые столы области

Круглий стiл 14.09.24 Круглий стiл 31.08.24

12.10.2023

Шкідлива ідея

Кілька років тому я спалахнув датчиками КСВ типу тандем матч. Зробив кілька штук. Сподобалось. У мене, правда, не виходило, так як у братів американців лінійно. Швидше за все тому, що ферити були не тієї якості. Або матеріалу. Але все-таки досить добре в порівнянні з примітивними датчиками типу два дроти під обплетення. А ще я любитель Ардуїно та всяких розумних девайсів на їх основі. Я про вимірювач потужності-КСВ від UT0IS. Перший варіант як належить робив максимально наближеним до оригіналу, хіба що сам датчик струмів змінив.  


 Зібрав, запрацювало. Але мені алгоритм роботи не сподобався, я про автоматичне перемикання потужності, і я прилад закинув. Ну і правда: навіщо чекати поки прилад визначить яку межу поставити і тільки потім покаже КСВ та потужність? А в SSB взагалі не можна користуватися - постійно думатиме за піковою потужністю показувати або PEP? Але тоді я не здогадався, що простий перемикач один напрямок два положення вирішує всі проблеми.

А на той час приладчик був уже в погладженому піджаку, з мережевим блоком живлення, з годинником... Але час минав і ось сьогодні я про нього згадав. Справа в тому, що у мене антена проблема: їх занадто багато. Комутатор не справляється і навіть якщо перемикати антени вручну – все одно одна антена залишається тільки з встроєним у трансівер КСВ метром. Тому антену на 18 мГц я придумав включати в новий КСВ-метр, а вже кабель з нього використовувати як кінець антени і перемикати вже його :-)
А далі все просто: на передню панель вкручуємо перемикач "100"-"1000" ват, у скетчі скасовуємо фрагмент перемикання діапазону потужності і починаємо користуватися як звичайним КСВ метром з гарною шкалою. Тіпу Daiwa :-) Але сьогодні далі справа не пішла. Спочатку довелося лагодити котел опалення, чомусь почав стрибати тиск, ну тепер уже цього немає, але час минув. А ще треба було вирішити проблему з подарунком онучці на день народження. Їй завтра виповнюється 13, вже молода жінка, а як ви знаєте догодити жінці, навіть маленькій, досить важко :-) Тому сьогодні не встигаю. Може завтра....
© Copyright 2011-2021 UY2RA,    All rights reserved.    Все права защищены.    Пожалуйста уважайте их. Использование материалов с этого сайта разрешается. Буду рад если при этом меня помянут незлым тихим словом.

FREE & OPEN UKRAINIAN HAM  RADIO  BANNERS NET